گاهی ممکن است مشتریان بخواهند چند سفارش را در یک سبد خرید قرار دهند و برای هر یک درخواست ارسال مجزا ثبت کنند، برای این کار نیاز به تنظیماتی است در زیر توضیح میدهیم.

1- به منوی امکانات جانبی/ روش های ارسال / تنظیمات  شوید

2- گروه مشتریانی که میخواهید این امکان را داشته باشند در فیلد غیر فعال کردن روش تحویل قرار دهید.

با تنظیم این بخش روش های ارسال برای گروه مشتری غیر فعال میگردد ولی بعد از آماده تحویل شدن هر یک از سفارشات یک درخواست ارسال روی پنل مشتری نمایش داده میشود که میتواند آن را ثبت کند .

نکته : در این حال اگر روش ارسال داره هزینه باشد برای هر سفارش مشتری باید هزینه ارسال مجزا پرداخت نماید. 

مشتری میتواند با مراجعه به پنل خود از منوی سفارشات / سفارشات آماده  ارسال لیست مواردی که نیاز به درخواست ارسال دارند را مشاهده نماید و برای آنها درخواست ارسال صادر کند.

در صورتی که در ستون مانده فاکتور مبلغی وجود داشته باشد، بعد از ثبت درخواست باقی مانده فاکتور از حساب مشتری کسر میگردد و اگر حساب مشتری اعتبار نداشته باشد، مشتری به درگاه منتقل میشود و حساب خود را تسویه میکند.

بعد از ثبت درخواست ارسال، سفارش به منوی درحال ارسال منتقل میشود و تا زمانی که مدیر رسید تحویل و کد پیگیری را ثبت نکنه در همین تب قرار خواهد گرفت.

پس از ثبت درخواست مطابق مراحل قبل مدیر میتواند به لیست درخواست های ارسال مراجعه کند و رسید تحویل و کد پیگیری (در صورت نیاز ) را ثبت کند. و در نهایت سفارش با لیست درخواست های ارسال را به پیک تحویل دهد و نسبت به ارسال سفارش اقدام کند.


موفق باشید.

*سوالات متداول

برای دیدن آموزش های تصویری چاپیروس، به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

برای دنبال کردن چاپیروس در اینستاگرام وارد پیج زیر شوید:
chapiroos_com

برای دریافت اطلاعات بیشتر و با خبر شدن از جشنواره ها و تخفیفات به کانال چاپیروس مراجعه فرمایید.