*در این آموزش شما تخصیص سفارش به یک زینک مشخص را مرحله به مرحله خواهید دید. ابتدا، هنگام تعریف یک محصول بایستی زینک مربوطه را طبق تصویر زیر مشخص کنید.

 

پس از ثبت سفارش کارت ویزیت لمینت مات، تکمیل مراحل چاپ و آماده تحویل شدن این محصول چاپی، سفارش مذکور به زینک مربوطه می رود و باید مراحل تخصیص و ثبت آن طبق تصویر زیر انجام شود:


پس از فشردن دکمه مشخص شده در  تصویر بالا به صفحه زیر خواهید رفت. در اینجا باید تیک سفارش های مورد نظر را بزنید و سپس دکمه بستن را کلیک کنید تا زینک بسته شود. همچنین می توانید با آپلود فایل با فرمت txt که خروجی نرم افزار های چیدمان تصاویر برای پر کردن زینک  می باشد، زینک مورد نظر خود را ببندید.

اگر میخواهید از زینک های دیگر محصولی را انتخاب کنید و داخل این زینک قرار دهید، کافی است که از طریق فیلد از دیگر زینک ها ، زینک مورد نظر را انتخاب کنید و در صورت آماده تحویل بودن محصولی بصورت تصویر زیر به صفحه اضافه می شود و می توانید از میان آنها انتخاب کنید و با فشردن دکمه افزودن به لیست ، آنها را به لیست زینک خود اضافه کنید.

 

 

اگر محصولی به زینک اضافه کنید بصورت زیر نمایش داده خواهد شد:

 

به این صورت سفارشات به زینک مخصوص به خود تخصیص داده می شود و سپس زینک بسته شده و به لیست زینک های در حال انجام اضافه می شود.


موفق باشید

*سوالات متداول

برای دیدن آموزش های تصویری چاپیروس، به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

برای دنبال کردن چاپیروس در اینستاگرام وارد پیج زیر شوید:
chapiroos_com

برای دریافت اطلاعات بیشتر و با خبر شدن از جشنواره ها و تخفیفات به کانال چاپیروس مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید